Chat cun noi, alimentatu daLiveChat

NEWS

A storia di sviluppu di l'elevatore cinese

A storia di sviluppu di l'elevatore cinese

In u 1854, in u World Expo in Crystal Palace, New York, Eliza Graves Otis hà dimustratu a so invenzione per a prima volta - u primu ascensore di salvezza in a storia. Da tandu, l'ascensori sò stati largamente utilizati in u mondu. A cumpagnia di ascensori, chjamata dopu à Otis, hà ancu principiatu u so viaghju brillanti. Dopu à 150 anni, hè diventatu una sucietà di ascensori di punta in u mondu, in Asia è in Cina.

A vita cuntinueghja, a tecnulugia si sviluppa, è l'elevatori si migliurà. U materiale di l'elevatore hè da u biancu è u biancu à u culore, è u stilu hè da drittu à oblicu. In i metudi di cuntrollu, hè innuvatu passu à passu - u funziunamentu di u switch manicu, u cuntrollu di u buttone, u cuntrollu di u signale, u cuntrollu di cullizzioni, u dialogu omu-macchina, etc.. U cuntrollu parallelu è u cuntrollu intelligente di u gruppu sò apparsu; L'elevatori à dui piani anu u vantaghju di risparmià u spaziu di l'alba è di migliurà a capacità di trasportu. L'escalator di caminu mobile à velocità variabile risparmia più tempu per i passageri; Per a forma di fan, triangulari, semi-angulati è tondi di una cabina di diverse forme, i passageri anu una visione senza limiti è libera.

Cù i cambiamenti di u mare storicu, a constante eterna hè l'impegnu di l'ascensore per migliurà a qualità di vita di e persone muderne.

Sicondu statistiche, a Cina usa più di 346 000 ascensori, è cresce à un ritmu annu di circa 50 000 à 60 000 unità. L'elevatori sò stati in Cina per più di 100 anni, è a rapida crescita di l'elevatori in Cina hè accaduta dopu a riforma è l'apertura. Attualmente, u livellu di tecnulugia di ascensore in Cina hè stata sincronizata cù u mondu.

In u passatu di più di 100 anni, u sviluppu di l'industria di l'elevatori in Cina hà sperimentatu e seguenti tappe:

1, vendita, stallazione è mantenimentu di ascensori impurtati (1900-1949). A stu stadiu, u numeru di ascensori in Cina hè solu circa 1.100;

2, indipendente Hard sviluppu è pruduzzione stage (1950-1979), in stu stadiu China hà pruduciutu è stallatu circa 10.000 ascensori;

3, stabilitu una impresa tri-finanziatu, u stadiu di rapidu sviluppu di l 'industria (dapoi 1980), stu stadiu di a pruduzzioni tutali di China Installatu circa 400.000 ascensori.

Attualmente, a Cina hè diventata u più grande mercatu di ascensori di u mondu è u più grande pruduttore di ascensori.

In u 2002, a capacità annuale di fabricazione di ascensori in l'industria di l'elevatori di a Cina superava 60 000 unità per a prima volta. A terza onda di sviluppu in l'industria di l'elevatori di China dapoi a riforma è l'apertura hè in crescita. Hè apparsu prima in u 1986-1988, è a seconda apparsu in u 1995-1997.

In u 1900, Otis Elevator Company di i Stati Uniti hà uttenutu u primu cuntrattu di ascensore in Cina per mezu di l'agente Tullock & Co. - furnisce dui ascensori à Shanghai. Da tandu, a storia di l'elevatore mundiale hà apertu una pagina di Cina

In u 1907, Otis hà stallatu dui ascensori à l'Huizhong Hotel in Shanghai (oghji Peace Hotel Hotel, South Building, nome inglese Peace Palace Hotel). Sti dui ascensori sò cunsiderate cum'è i primi ascensori utilizati in Cina.

In u 1908, American Trading Co. divintò un agentu di Otis in Shanghai è Tianjin.

In u 1908, u Licha Hotel (nome inglese Astor House, dopu cambiatu in Pujiang Hotel) situatu in Huangpu Road, Shanghai, hà stallatu 3 ascensori. In u 1910, l'Edificiu di l'Assemblea Generale di Shanghai (oghji Dongfeng Hotel) hà stallatu un ascensore di vittura triangulare di legnu fattu da Siemens AG.

In u 1915, l'Hotel Beijing in l'exit sudu di Wangfujing in Beijing hà stallatu trè ascensori di una sola velocità di a cumpagnia Otis, cumprese 2 ascensori di passageri, 7 piani è 7 stazioni; 1 dumbwaiter, 8 piani è 8 stazioni (cumpresu u metro 1). In u 1921, u Beijing Union Medical College Hospital hà stallatu un ascensore Otis.

In u 1921, l'International Tobacco Trust Group Yingmei Tobacco Company hà stabilitu a Tianjin Pharmaceutical Factory (rinominata Tianjin Cigarette Factory in 1953) stabilita in Tianjin. I sei elevatori di carichi operati da maniglia di a cumpagnia Otis sò stati installati in a pianta.

In u 1924, l'Astor Hotel in Tianjin (nome inglese Astor Hotel) hà stallatu un ascensore di passageru operatu da Otis Elevator Company in u prughjettu di ricustruzzione è espansione. A so carica nominale hè 630kg, alimentazione AC 220V, velocità 1.00m / s, 5 piani 5 stazioni, vittura in legnu, porta di recinzione manuale.

In u 1927, l'Unità di l'Industria Industriale è Meccanica di l'Uffiziu Municipale di l'Opere di Shanghai hà cuminciatu à esse rispunsevuli di a registrazione, rivisione è licenza di ascensori in a cità. In u 1947, u sistema di ingegneria di mantenimentu di l'elevatori hè statu prupostu è implementatu. In u frivaru di u 1948, i rigulamenti sò stati formulati per rinfurzà l'ispezione regulare di l'elevatori, chì riflettenu l'impurtanza attribuita da i guverni lucali in i primi tempi à a gestione di sicurezza di l'elevatori.

In u 1931, Schindler in Svizzera hà stabilitu una agenzia in a Jardine Engineering Corp. di Shanghai per realizà operazioni di vendita, installazione è mantenimentu di ascensori in Cina.

In u 1931, Hua Cailin, un anticu capu di Shen Changyang, chì hè statu fundatu da l'Americani, hà apertu a Fabbrica di Ferru Hydroelectric di Huayingji Elevator in No. 9 Lane 648, Changd. , 2000 è 2002. A mostra scambià tecnulugia ascensore è infurmazione mercatu da tuttu u mondu sanu è prumove u sviluppu di l 'industria ascensore.

In u 1935, a Cumpagnia Daxin di 9 piani à l'intersezzione di Nanjing Road è Tibet Road in Shanghai (i quattru cumpagnie maiò nantu à Shanghai Nanjing Road à quellu tempu - unu di Xianshi, Yong'an, Xinxin, Daxin Company, avà u primu dipartimentu). magazzinu in Shanghai) Dui 2 scale mobili O&M sò stati installati à Otis. I dui scalini sò stallati in u centru cummerciale pavimentatu à u 2u è u 2u à u 3u pianu, di fronte à u Nanjing Road Gate. Sti dui scales sò cunsiderate cum'è i primi scalatori usati in Cina.

Finu à u 1949, circa 1.100 ascensori impurtati sò stati installati in diversi edifici in Shanghai, di quale più di 500 sò stati pruduciuti in i Stati Uniti; seguita da più di 100 in Svizzera, oltri a Regnu Unitu, Giappone, Italia, Francia, Germania, Pruduciutu in paesi cum'è Danimarca. Unu di l'elevatori di dui velocità AC di dui velocità pruduciutu in Danimarca hà una carica nominale di 8 tunnellate è hè l'elevatore cù a carica massima nominale prima di a liberazione di Shanghai.

In l'inguernu di u 1951, u Cumitatu Centrale di u Partitu hà prupostu di installà un ascensore autofattu in a Porta di Tiananmen in Cina in Pechino. U compitu hè stata rimessa à Tianjin (privata) Qingsheng Motor Factory. Dopu più di quattru mesi, hè natu u primu ascensore cuncepitu è ​​fabricatu da i nostri ingegneri è tecnichi. L'elevatore hà una capacità di carica di 1 000 kg è una vitezza di 0,70 m/s. Hè AC unica vitezza è cuntrollu manuale.

Da dicembre 1952 à settembre 1953, Shanghai Hualuji Elevator Hydropower Iron Factory hà intrapresu l'elevatori di merci è i passageri urdinati da a cumpagnia di l'ingegneria cintrali, l'Edificiu di a Croce Rossa Sovietica di Pechino, l'edificiu di l'uffiziu di u ministeru di Pechino è a cartiera Anhui. Tigami 21 unità. In u 1953, a pianta hà custruitu un elevatore di livellu automaticu guidatu da un mutore di induzione à duie velocità.

U 28thDicembre, 1952, u Centru di Riparazione Elettricu di Shanghai Real Estate Company hè statu stabilitu. U persunale sò principarmenti cumposti da a cumpagnia Otis è a cumpagnia svizzera Schindler impegnata in l'affari di ascensori in Shanghai è da alcuni pruduttori privati ​​domestici, principarmenti impegnati in a stallazione, mantenimentu è mantenimentu di ascensori, fontaneria, muturi è altri equipaghji di l'abitazione.

In u 1952, Tianjin (privata) fusiona da Qingsheng Motor Factory in Tianjin Communication Equipment Factory (rinominata Tianjin Lifting Equipment Factory in 1955), è hà stabilitu un attellu di ascensori cù una pruduzzioni annuale di 70 ascensori. In u 1956, sei picculi fabbriche cumprese Tianjin Crane Equipment Factory, Limin Iron Works è Xinghuo Paint Factory sò stati uniti per furmà Tianjin Elevator Factory.

In u 1952, l'Università di Shanghai Jiaotong hà stabilitu un maestru in a fabricazione di machini di elevazione è di trasportu, è hà ancu apertu un cursu di ascensore.

In u 1954, l'Università di Shanghai Jiaotong hà cuminciatu à recrutà studienti graduati in u campu di a fabricazione di macchine di elevazione è di trasportu. A tecnulugia di l'elevatore hè una di e direzzione di ricerca.

U 15thOttobre, 1954, u Shanghai Huayingji Elevator Hydropower Iron Factory, chì era insolvente per via di insolvenza, hè stata presa da l'Amministrazione di l'Industria Pesante di Shanghai. U nome di a fabbrica hè statu designatu cum'è a pianta di fabricazione di ascensori di Shanghai statale. In settembre di u 1955, Zhenye Elevator Hydropower Engineering Bank si fusiona in a pianta è hè stata chjamata "Fabbrica di Ascensori Publici è Privati ​​di Shanghai". À a fine di u 1956, a prova di a pianta hà pruduciutu un ascensore automaticu di cuntrollu di signale à duie vitezza cù u nivellu automaticu è l'apertura automatica di a porta. In uttrovi di u 1957, ottu ascensori automatichi cuntrullati da u signale pruduciutu da a joint venture publica-privata Shanghai Elevator Factory sò stati installati cù successu nantu à u ponte di Wuhan Yangtze River.

In u 1958, u primu ascensore di grande altezza di elevazione (170 m) di Tianjin Elevator Factory hè statu stallatu in a stazione idroelettrica di Xinjiang Ili River.

In settembre di u 1959, a joint venture publica-privata Shanghai Elevator Factory hà stallatu 81 ascensori è 4 scales per i grandi prughjetti cum'è a Gran Sala di u Populu in Pechino. À mezu à elli, i quattru scala doppia AC2-59 sò u primu batch di scala mobile cuncepitu è ​​fabbricatu da a Cina. Sò stati sviluppati cumuna da Shanghai Public Elevator è Shanghai Jiaotong University è stallati in a Stazione Ferroviaria di Pechino.

In u maghju di u 1960, a joint venture publica-privata Shanghai Elevator Factory hà pruduciutu cù successu un ascensore DC alimentatu da un generatore DC cuntrullatu da signale. In u 1962, l'elevatori di carica di a pianta sustenevanu a Guinea è u Vietnam. In u 1963, quattru elevatori marini sò stati installati nantu à a nave di carica di 27 000 tunnellate di u "Ilic" sovièticu, cumminendu cusì a lacuna in a fabricazione di ascensori marini in Cina. In dicembre di u 1965, a fabbrica hà pruduciutu l'elevatore AC à duie velocità per a prima torre di TV esterna in Cina, cù una altezza di 98 m, installata nantu à a Torre TV di Guangzhou Yuexiu Mountain.

In u 1967, Shanghai Elevator Factory hà custruitu un ascensore rapidu DC cuntrullatu da u gruppu per l'Hotel Lisboa in Macao, cù una capacità di carica di 1 000 kg, una vitezza di 1,70 m / s, è un cuntrollu di quattru gruppi. Questu hè u primu ascensore cuntrullatu da u gruppu pruduttu da Shanghai Elevator Factory.

In u 1971, a fabbrica di ascensori di Shanghai hà pruduciutu cù successu a prima scala mobile senza supportu cumplettamente trasparente in Cina, installata in u metro di Pechino. In uttrovi 1972, l'escalator di a Fabbrica di Ascensori di Shanghai hè stata aghjurnata à una altezza di più di 60 m. L'escalator hè stata installata è installata cù successu in u metro di Jinrichang Square in Pyongyang, Corea di u Nordu. Questa hè a prima pruduzzione di scala mobile in alta elevazione in Cina.

In u 1974, u standard di l'industria meccanica JB816-74 "Condizioni tecniche di l'elevatore" hè statu liberatu. Questu hè u standard tecnicu iniziale per l'industria di l'elevatori in Cina.

In dicembre 1976, Tianjin Elevator Factory hà custruitu un ascensore DC gearless d'alta velocità cù una altezza di 102m è installatu in Guangzhou Baiyun Hotel. In dicembre di u 1979, Tianjin Elevator Factory hà pruduciutu u primu ascensore cuntrullatu da AC cù un cuntrollu centralizatu è una velocità di cuntrollu di 1,75 m / s è altezza di elevazione di 40 m. Hè statu stallatu in Tianjin Jindong Hotel.

In u 1976, a fabbrica di ascensori di Shanghai hà pruduciutu cù successu una passerella mobile per duie persone cù una lunghezza tutale di 100 m è una velocità di 40,00 m / min, installata in l'aeroportu internaziunale di Beijing Capital.

In u 1979, durante i 30 anni da a fundazione di a Republica Populari Chine, circa 10 000 ascensori sò stati installati è stallati in tuttu u paese. Questi ascensori sò principalmente ascensori DC è ascensori AC à dui velocità. Ci sò circa 10 fabricatori di ascensori domestici.

À 4thLugliu, 1980, China Construction Machinery Corporation, Swiss Schindler Co., Ltd. è Hong Kong Jardine Schindler (Far East) Co., Ltd. hà stabilitu cumune China Xunda Elevator Co., Ltd. Questa hè a prima joint venture in l'industria di machini. in Cina dapoi a riforma è l'apertura. A joint venture include Shanghai Elevator Factory è Beijing Elevator Factory. L'industria di l'elevatori di a Cina hà iniziatu una onda di investimenti stranieri.

In April 1982, Tianjin Elevator Factory, Tianjin DC Motor Factory è Tianjin Worm Gear Reducer Factory hà stabilitu Tianjin Elevator Company. U 30 di settembre, a torre di prova di l'elevatore di a cumpagnia hè stata cumpletata, cù una altezza di torre di 114,7 m, cumprese cinque pozzi di prova. Questa hè a prima torre di prova di ascensore stabilita in Cina.

In u 1983, Shanghai Housing Equipment Factory hà custruitu u primu ascensore à prova di umidità è anticorrosione di cuntrollu di bassa pressione per a piattaforma di 10 m in Shanghai Swimming Hall. In u stessu annu, u primu ascensore domesticu antideflagrante per a revisione di l'armarii di gas seccu hè statu custruitu per a pianta di ferru è siderurgia di Liaoning Beitai.

In u 1983, u Ministeru di a Custruzzione hà cunfirmatu chì l'Istitutu di Mecanizazione di l'Edifiziu di l'Accademia Chine di Ricerca di l'Edifiziu hè l'istitutu di ricerca tecnicu per l'elevatori, l'escalators è i camini mobili in Cina.

In u ghjugnu di u 1984, a riunione inaugurale di l'Associu di Fabricazione di Macchine di Costruzione di l'Associu di l'Ascensore di l'Associu di Mecanizazione di a Costruzione di China hè stata in Xi'an, è a filiera di l'elevatore era una associazione di terzu livellu. U 1 di ghjennaghju di u 1986, u nome hè statu cambiatu in "Associu di l'Associu di Mecanizazione di l'Ascensori di a Cumpagnia di a Cina", è l'Associu di l'Ascensori hè statu prumuvutu à a Seconda Associazione.

À 1stDicembre, 1984, Tianjin Otis Elevator Co., Ltd., una joint venture trà Tianjin Elevator Company, China International Trust and Investment Corporation è Otis Elevator Company di i Stati Uniti, ufficialmente apertu.

In l'aostu di u 1985, a China Schindler Shanghai Elevator Factory hà pruduciutu cù successu dui ascensori paralleli 2.50m/s d'alta velocità è l'installanu in a Biblioteca Baozhaolong di l'Università Jiaotong di Shanghai. Beijing Elevator Factory hà pruduttu u primu ascensore di cuntrollu di velocità AC cuntrullatu da microcomputer in Cina cù una capacità di carica di 1 000 kg è una vitezza di 1,60 m / s, installatu in a Biblioteca di Pechino.

In u 1985, a Cina s'hè unitu ufficialmente à u Cumitatu Tecnicu di Ascensore, Escalator è Moving Sidewalk di l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO/TC178) è diventa un membru di u P. L'Uffiziu Naziunale di Norme hà determinatu chì l'Istitutu di Mecanizazione di Custruzzione di l'Academia Chinesa di Building Research hè una unità di gestione centralizzata domestica.

In ghjennaghju 1987, Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd., una joint venture di quattru parti trà Shanghai Electromechanical Industrial Co., Ltd., China National Machinery Import and Export Corporation, Mitsubishi Electric Corporation di u Giappone è Hong Kong Lingdian Engineering Co., Ltd. ., hà apertu a ceremonia di taglio di nastri.

U 11st_14thDicembre, 1987, u primu batch di a pruduzzione di ascensore è a cunferenza di rivisione di licenza d'installazione di ascensori sò stati in Guangzhou. Dopu à sta rivisione, un totale di 93 licenze di produzzione di ascensori di 38 fabricatori di ascensori anu passatu a valutazione. Un totale di 80 licenze di installazione di ascensori per 38 unità di ascensore anu passatu a valutazione. Un totale di 49 installazioni di ascensori sò stati installati in 28 cumpagnie di custruzzione è di stallazione. A licenza hà passatu a revisione.

In u 1987, u standard naziunale GB 7588-87 "Codice di Sicurezza per a Fabbricazione è Installazione di Ascensori" hè statu liberatu. Stu standard hè equivalente à a norma europea EN81-1 "Codice di Sicurezza per a Custruzzione è l'Installazione di Ascensori" (rivisu in dicembre 1985). Stu standard hè di grande significatu per assicurà a qualità di a fabricazione è a stallazione di ascensori.

In dicembre 1988, Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd hà introduttu u primu ascensore di cuntrollu di freccia variabile di trasformatore in Cina cù una capacità di carica di 700 kg è una vitezza di 1,75 m / s. Hè statu stallatu in Jing'an Hotel in Shanghai.

In u ferraghju di u 1989, u Centru Naziunale di Supervisione è Inspezione di Qualità di l'Ascensore hè statu stabilitu formalmente. Dopu parechji anni di sviluppu, u centru usa metudi avanzati per a prova di tipu di ascensori è emette certificati per assicurà a sicurità di l'elevatori utilizati in Cina. In l'aostu di u 1995, u centru hà custruitu una torre di teste di ascensore. A torre hè alta 87,5 m è hà quattru pozzi di prova.

U 16thGhjennaghju, 1990, una cunferenza di stampa di i primi risultati di valutazione di l'utilizatori di qualità d'elevatori di produzzione domestica urganizata da u Cumitatu di l'utilizatori di a China Quality Management Association è altre unità hè stata in Pechino. A riunione hà publicatu una lista di cumpagnie cù una qualità di produttu megliu è una qualità di serviziu megliu. U scopu di a valutazione hè l'elevatori domestici installati è utilizati in 28 pruvince, municipalità è regioni autonome dapoi u 1986, è 1,150 utilizatori anu participatu à a valutazione.

U 25thFebbraio, 1990, a rivista China Association of Elevator, a rivista di l'Associazione Elevator, hè stata publicata ufficialmente è publicata in casa è in l'esteru. "China Elevator" hè diventatu l'unica publicazione ufficiale in Cina chì hè specializata in a tecnulugia di l'elevatori è u mercatu. U Cunsigliu di Statu u Signore Gu Mu hà scrittu u titulu. Dapoi u so principiu, u dipartimentu editoriale di China Elevator hà attivamente cuminciatu à stabilisce scambii è cuuperazione cù l'urganisazioni di l'elevatori è e riviste di l'elevatori in casa è in l'esteru.

In u lugliu di u 1990, u "Dizionariu Prufessiunale di l'Ascensore Han Ying Inglese-Cinese" scrittu da Yu Chuangjie, un ingegnere senior di Tianjin Otis Elevator Co., Ltd., hè statu publicatu da a Casa d'Edizione Populare di Tianjin. U dizziunariu raccoglie più di 2 700 parolle è termini cumuni in l'industria di l'elevatori.

In nuvembre 1990, a delegazione di l'elevatori cinese hà visitatu l'Associazione di l'industria di l'elevatori di Hong Kong. A delegazione hà amparatu nantu à a panoramica è u livellu tecnicu di l'industria di l'elevatori in Hong Kong. In u frivaru di u 1997, a delegazione di l'Associu di l'Ascensori Chine hà visitatu a Pruvincia di Taiwan è hà tenutu trè rapporti tecnichi è seminarii in Taipei, Taichung è Tainan. I scambii trà i nostri contraparti à traversu u Strettu di Taiwan anu prumuvutu u sviluppu di l'industria di l'elevatori è hà approfonditu l'amicizia prufonda trà i compatrioti. In u maghju di u 1993, a delegazione di l'Associu di Ascensori Cinese hà realizatu una ispezione di a produzzione è a gestione di l'elevatori in Giappone.

In lugliu di u 1992, a 3a Assemblea Generale di l'Associu di l'Ascensori Chine hè stata in a cità di Suzhou. Questa hè a riunione inaugurale di l'Associu di l'Ascensori di China cum'è una associazione di prima classe è ufficialmente chjamata "Associazione di Ascensori di Cina". 

In lugliu di u 1992, l'Uffiziu Statale di Supervisione Tecnica hà appruvatu l'istituzione di u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Standardizazione di Ascensori. In l'agostu, u Dipartimentu di Standards è Ratings di u Ministeru di a Custruzzione hà tenutu a riunione inaugurale di u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Standardizazione di l'Elevatore in Tianjin.

À 5th- 9thGhjennaghju , 1993, Tianjin Otis Elevator Co., Ltd. hà passatu l'auditu di certificazione di u sistema di qualità ISO 9001 realizatu da a Società Norvegese di Classificazione (DNV), diventendu a prima cumpagnia in l'industria di l'elevatori di China à passà a certificazione di u sistema di qualità di a serie ISO 9000. Da u ferraghju di u 2001, circa 50 cumpagnie di ascensori in Cina anu passatu a certificazione di sistema di qualità ISO 9000.

In 1993, Tianjin Otis Elevator Co., Ltd. hè stata premiata l'impresa industriale "New Year" naziunale in u 1992 da a Cummissione Ecunomica è Commerciale Statale, a Cummissione di Pianificazione Statale, l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, u Ministeru di Finanze, u Ministeru di U travagliu è u Ministeru di u persunale. In u 1995, a lista di novi imprese industriali à grande scala in u paese, Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd. hè statu shortlisted per l'impresa di tipu naziunale "annu novu".

In uttrovi di u 1994, a Torre di Televisione di Shanghai Oriental Pearl, a più alta di l'Asia è a terza più alta di u mondu, hè stata cumpletata, cù una altezza di torre di 468 m. A torre hè furnuta cù più di 20 ascensori è scale mobili da Otis, cumpresu u primu ascensore à dui piani di a Cina, u primu ascensore di visita turistica à trè rotaie di a vittura in China (carichi nominali 4 000 kg) è dui ascensori 7,00 m / s d'alta velocità.

In nuvembre 1994, u Ministeru di a Custruzzione, a Cummissione di l'Ecunumia è u Cummerciu di u Statu, è l'Uffiziu Statale di Supervisione Tecnica anu publicatu cumunu e Disposizioni Interim nantu à u rinfurzamentu di a gestione di l'elevatori, definendu chjaramente u "one-stop" di fabricazione, installazione è mantenimentu di ascensori. Sistema di gestione.

In u 1994, Tianjin Otis Elevator Co., Ltd. hà pigliatu l'iniziu di a lanciazione di l'affari di a linea diretta di serviziu di telefonu Otis 24h cuntrullata da computer in l'industria di l'elevatori di China.

À 1stLugliu, 1995, a 8th National Top Ten Best Joint Venture Awarding Conference ospitata da Economic Daily, China Daily è u National Top Ten Best Joint Venture Selection Committee hè stata tenuta in Xi'an. China Schindler Elevator Co., Ltd hà vintu u titulu d'onore di u top ten best joint ventures (tipu di produzzione) in Cina per 8 anni consecutivi. Tianjin Otis Elevator Co., Ltd. hà ancu vintu u titulu d'onore di l'8th National Top Ten Best Joint Venture (Tipu di Produzione).

In u 1995, una nova scala cummerciale spirale hè stata installata à u New World Commercial Building in Nanjing Road Commercial Street in Shanghai.

U 20th- 24thAostu , 1996, a 1st China International Elevator Exhibition sponsorizata da l'Associu di l'Ascensori Chine è altre unità hè stata tenuta in u Centru di Esposizione Internaziunale di China in Pechino. Circa 150 unità da 16 paesi stranieri anu participatu à a mostra.

In l'aostu di u 1996, Suzhou Jiangnan Elevator Co., Ltd. esibiu una scala mobile multi-slope (tipu d'onda) di velocità variabile AC cuntrullata multi-machine à a 1st China International Elevator Exhibition.

In u 1996, Shenyang Special Elevator Factory hà stallatu l'elevatore a prova di esplosione di a torre di cuntrollu PLC per a basa di lanciu di satellita di Taiyuan, è hà ancu installatu l'elevatore a prova di esplosione di a torre di cuntrollu PLC per a basa di lanciu di satellita Jiuquan. Finu a ora, Shenyang Special Elevator Factory hà stallatu ascensori a prova di esplosione in e trè basi principali di lanciamentu di satelliti di a Cina.

In u 1997, dopu à u boom di u sviluppu di l'escalator di a Cina in u 1991, cù a promulgazione di a pulitica naziunale di riforma di l'abitazione, l'elevatori residenziali di a Cina anu sviluppatu un boom.

U 26thGhjennaghju, 1998, a Cummissione Ecunomica è Cummerciu di u Statu, u Ministeru di Finanze, l'Amministrazione Statale di Tassazione, è l'Amministrazione Generale di Dogana appruvavanu cumunamenti Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd. per stabilisce un centru tecnologicu di l'impresa statale.

À 1stFebbraio 1998, hè statu implementatu u standard naziunale GB 16899-1997 "Regolamenti di Sicurezza per a Fabbricazione è l'Installazione di Escalators è Moving Walkways".

U 10thDicembre, 1998, Otis Elevator Company hà tenutu a so ceremonia d'apertura in Tianjin, a più grande basa di furmazione in a regione Asia-Pacificu, Otis China Training Center.

U 23rdOttobre, 1998, Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd. hà uttenutu a certificazione di sistema di gestione ambientale ISO 14001 emessa da Lloyd's Register of Shipping (LRQA), è diventa a prima cumpagnia in l'industria di l'elevatori di China à passà a certificazione di sistema di gestione ambientale ISO 14001. U 18 di nuvembre di u 2000, a cumpagnia hà ottenutu u certificatu di OHSAS 18001: 1999 emessu da u Centru di Certificazione di u Sistema Naziunale di Gestione di a Salute è a Sicurezza in u Travagliu.

U 28thOttobre, 1998, a Torre Jinmao in Pudong, Shanghai hè stata cumpletata. Hè u più altu grattacieli in Cina è u quartu più altu in u mondu. L'edifiziu hè 420 m d'altezza è 88 piani. A Torre Jinmao hà 61 ascensori è 18 scale mobili. Dui gruppi di elevatori ultra-alta velocità di Mitsubishi Electric cù una carica nominale di 2,500 kg è una velocità di 9,00 m / s sò attualmente l'elevatori più veloci in Cina.

In u 1998, a tecnulugia di ascensore senza sala di machini hà cuminciatu à esse favuritu da cumpagnie di ascensori in Cina.

U 21stGhjennaghju di u 1999, l'Uffiziu Statale di a Qualità è a Supervisione Tecnica hà publicatu l'Avvisu nantu à Fà un Bon Travagliu in a Supervisione di a Sicurezza è a Qualità è a Supervisione di l'equipaghji speciali per l'elevatori è l'apparecchi elettrici a prova di esplosione. L'avvisu hà indicatu chì a surviglianza di a sicurità, a surviglianza è e funzioni di gestione di e caldaie, i vasi à pressione è l'equipaggiu speciale assuciatu da l'ex Ministeru di u travagliu sò stati trasferiti à l'Uffiziu Statale di Qualità è Supervisione Tecnica.

In u 1999, l'imprese cinesi di l'industria di l'elevatori anu apertu a so propria homepage in Internet, utilizendu e più grande risorse in linea di u mondu per prumove.

In u 1999, GB 50096-1999 "Code for Residential Design" stipulava chì l'elevatori cù una altezza di più di 16m da u pianu di l'edificiu residenziale o u pianu di l'entrata di l'edificiu residenziale cù una altezza di più di 16m.

Da 29thMaghju à u 31stMaghju, 2000, u "Regulamenti è Regolamenti di l'Industria di l'Ascensori Chine" (per l'implementazione di prova) hè statu passatu à a 5a Assemblea Generale di l'Associu di Ascensori Chine. A formulazione di a linea conduce à l'unità è u prugressu di l'industria di l'elevatori.

À a fine di u 2000, l'industria di l'elevatori di a Cina hà apertu circa 800 chjama di serviziu gratuitu per i clienti cum'è Shanghai Mitsubishi, Guangzhou Hitachi, Tianjin Otis, Hangzhou Xizi Otis, Guangzhou Otis, Shanghai Otis. U serviziu di u telefuninu 800 hè ancu cunnisciutu cum'è u serviziu di pagamentu centralizatu di u callee.

U 20thSettembre, 2001, cù l'appruvazioni di u Ministeru di u Personale, a prima stazione di ricerca post-doctorale di l'industria di l'elevatori di China hè stata tenuta in u Centru R&D di Dashi Factory di Guangzhou Hitachi Elevator Co., Ltd.

U 16 -19thOttobre, 2001, l'Interlift 2001 German International Elevator Exhibition hè stata tenuta à l'Exhibition Center d'Augsburg. Ci sò 350 espositori, è a delegazione di l'Associu di l'Ascensori Chine hà 7 unità, u più in a storia. L'industria di l'elevatori di a Cina hè attivamente andata à l'esteru è participà à a cumpetizione di u mercatu internaziunale. A Cina hà unitu ufficialmente à l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) l'11 di dicembre di u 2001.

In u maghju di u 2002, u Patrimoniu Naturale di l'Umanità - Wulingyuan Scenic Spot in Zhangjiajie, Pruvincia di Hunan hà stallatu u più altu ascensore esterno di u mondu è u più altu ascensore turisticu à dui piani di u mondu.

Till 2002, China International Elevator Exhibition hè stata in 1996, 1997, 1998, 2000 è 2002. L'esibizione hà scambiatu a tecnulugia di l'elevatori è l'infurmazioni di u mercatu da tuttu u mondu è prumove u sviluppu di l'industria di l'elevatori. À u listessu tempu, l'elevatore cinese riceve sempre più fiducia in u mondu.


Tempu di post: 17-May-2019