Cina hè impegnata in un focu di malatie respiratorie causata da un novu coronavirus (chjamatu "2019-nCoV") chì hè statu rilevatu per a prima volta in a cità di Wuhan, a pruvincia di Hubei, in Cina è chì cuntinueghja à espansione. Ci hè datu à capisce chì i coronavirus sò una grande famiglia di virus chì sò cumuni in parechje spezie diverse d'animali, cumpresi cammelli, bovini, misgi è pipistrelli. Raramente, i coronavirus di l'animali ponu infettà e persone è poi sparghje trà e persone cum'è cù MERS, SARS, è avà cù 2019-nCoV. Cum'è un grande paese rispunsevule, a Cina hà travagliatu assai dura per luttà contr'à u coronavirus mentre impedisce a diffusione di ellu.
Wuhan, una cità di 11 milioni di persone, hè stata chjusa da u 23 di ghjennaghju, cù u trasportu publicu sospesu, e strade fora di a cità bluccate è i voli annullati. Intantu, certi paesi anu stallatu barricate per impedisce l'entrata di l'esterni. À questu mumentu, crede chì questu hè un altru teste per a Cina è a cumunità mundiale dopu à SARS. Dopu à u focu di a malatia, a Cina hà identificatu u patogenu in pocu tempu è u sparte subitu, chì hà purtatu à u rapidu sviluppu di strumenti di diagnostichi. Questu ci hà datu una grande fiducia per luttà contra a pneumonia virali.
In una situazione cusì severa, per eliminà u virus u più prestu pussibule è assicurà a salvezza di a vita di e persone, u guvernu hà aduttatu una seria di misure di cuntrollu impurtanti. A scola hà ritardatu l'iniziu di a scola, è a maiò parte di l'imprese anu allargatu a festa di u Festival di Primavera. Queste misure sò state pigliate per aiutà à cuntrullà u focu. Per piacè tenete in mente chì a vostra salute è a vostra sicurità hè una priorità per voi è ancu per l'Accademia, è questu hè u primu passu chì duvemu fà tutti per esse una parte di u nostru sforzu cumuni per affruntà sta sfida. Face à l'epidemie improvvisa, i Cinesi d'oltremare anu rispostu seriamente à u novu focu di coronavirus in Cina mentre u numeru di casi infettati cuntinueghja à aumentà. Siccomu u focu di a malatia hà purtatu à a crescente dumanda di pruvisti medichi, i Cinesi d'oltremare anu urganizatu grandi donazioni per quelli chì anu bisognu urgente in casa.
Intantu, millaie di vestiti protettivi è maschere mediche sò stati spediti in Cina da i pruprietarii di l'imprese. Semu assai grati à queste persone chì facenu ogni sforzu per cumbatte a diffusione di virus. Cume sapemu, a faccia publica di u sforzu di a Cina per cuntrullà un novu tipu di coronavirus hè un duttore di 83 anni. Zhong Nanshan hè un specialista in e malatie respiratorie. Hè diventatu famosu 17 anni fà per "osu parlà" in a lotta contru u Sindrome Respiratoriu Acutu Severu, cunnisciutu ancu SARS. Credu chì a nova vacuna di coronavirus hè almenu un mese di distanza sottu a so dirigenza è l'aiutu di a cumunità internaziunale.
Cum'è un praticante cummerciale internaziunale in Wuhan, l'epicentru di sta epidemia, crede chì l'epidemie serà cumplettamente cuntrullata prestu perchè a Cina hè un paese grande è rispunsevule. Tuttu u nostru staffu travaglia in linea in casa avà.
Tempu di post: Feb-10-2020